مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-11فرهنگي

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره «طنز پهلو » با حضور وزیر ارشاد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری هفتمین دوره جشنواره «طنز پهلو» با حضور وزیر ارشاد خبر داد و گفت: از 15 اثر در این برنامه تجلیل می شود.

- فومن- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری هفتمین دوره جشنواره طنز پهلو با حضور وزیر ارشاد خبر داد و گفت: از 15 اثر در این برنامه تجلیل می شود.

یوسف نیک انجام در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان طنز پهلو 7 اظهار کرد: این جشنواره به یاد استاد کیومرث صابری فومنی گل آقا برگزار می شود.

وی به حضور مهمانان کشوری در این جشنواره اشاره و اضافه کرد: محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد از مهمانان ویژه این جشنواره هستند.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در ادامه به برخی برنامه های مراسم اختتامیه این جشنواره اشاره و اظهار کرد: ناصر وحدتی از خوانندگان نام آشنای گیلانی اجرای موسیقی این برنامه را بر عهده دارد.

نیک انجام ادامه داد: مراسم اختتامیه ساعت 10 صبح روز جمعه 23 تیر ماه در مجتمع فرهنگی هنری سید الشهدا (ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره «طنز پهلو » با حضور وزیر ارشاد

برگزاری اختتامیه هفتمین جشنواره «طنز پهلو » با حضور وزیر ارشاد