مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-22فرهنگي

«شکست رکورد روزانه سینماها از سال 98»


مدیرکل عرضه و نمایش سازمان سینمایی با اشاره به استقبال 210 هزار نفری مخاطبان در یک روز از شکست رکورد روزانه سینماها از سال 1398 تا کنون خبر داد.

- مدیرکل عرضه و نمایش سازمان سینمایی با اشاره به "استقبال 210 هزار نفری مخاطبان در یک روز" از شکست رکورد روزانه سینماها از سال 1398 تا کنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله سهرابی با اشاره به استقبال 210 هزار نفری از فیلم های روی پرده در روز سه شنبه (30 خردادماه) گفت: با این استقبال گسترده، رکورد حضور روزانه مخاطبان در سینماها از سال 1398 به این سو شکست و اکثر فیلم ها فروش بسیار خوب و امیدبخشی را در کارنامه اکران خود ثبت کرده اند.

او با بیان اینکه همراهی تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران به عنوان سه ضلع اصلی اقتصاد سینما از جمله مهترین عوامل کسب این موفقیت بوده، افزود: نحوه صحیح چینش اکران و البته کم و کیف آثار اکران شده و همراهی شورای محترم صنفی نمایش با سیاست های کلان سازمان سینمایی که در سبد اکران دوره ای ، فیلم هایی در ژانرهای مختلف سینمایی اعم از کمدی ، دفاع مقدس و اجتماعی را گنجانده اند عامل اصلی سیر صعودی و ثبت رکوردهای جدید فروش سینماها بوده و پیش بینی می شود روند فروش فیلم ها و افزایش رونق اقتصاد سینما به همراه مراقبت از فیلم های فرهنگی و غیرتجاری ، کماکان ادامه داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکست رکورد روزانه سینماها از سال 98»

«شکست رکورد روزانه سینماها از سال 98»