مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-02اقتصادي

برخورد با مدیران در ارائه خدمات به ساخت وسازهای غیرمجاز


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: هیچ مدیری حق دادن انشعاب های آب، برق، گاز و تلفن به ساخت وساز غیرمجاز در استان را ندارد و با اداراتی که نسبت به ارائه خدمات به واحدهای غیرمجاز اقدام کنند برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی توکلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات استانداری مازندران در حوزه عمرانی، اظهار کرد: در اجرای پروژه های عمرانی باید تلاش کنیم که مردم خدمات دولت جمهوری اسلامی را به خوبی لمس کنند.

وی با اعلام اینکه 3 هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان مازندران از گذشته وجود داشته که با اقدامات انجام شده، تعداد پروژه های نیمه تمام استان مازندران به 3 هزار پروژه رسیده است، گفت: سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، خاطر نشان کرد: نُرم پروژه های استان مازندران سالانه هزار و 200 پروژه بود که امسال در دهه فجر 2 هزار و 600 پروژه به بهره برداری رسید و بخشی هم در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی در ارتباط با کاهش بروکراسی اداری در اجرای پروژه های عمرانی و کاهش مدت زمان اجرای پروژه ها در استان،گفت: یکی از دلایل طولانی شدن پروژه ها در استان مازندران مستندسازیِ اجرای پروژه ها اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مدیران در ارائه خدمات به ساخت وسازهای غیرمجاز

برخورد با مدیران در ارائه خدمات به ساخت وسازهای غیرمجاز