مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:202023-07-04سياسي

کاشمر چهارمین شهر خراسان رضوی در ثبت نام نهضت ملی مسکن


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: کاشمر به عنوان چهارمین شهر خراسان رضوی بیشترین ثبت نام را در طرح نهضت ملی مسکن داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: کاشمر به عنوان چهارمین شهر خراسان رضوی بیشترین ثبت نام را در طرح نهضت ملی مسکن داشته است.

جواد خدایی در حاشیه سفر به کاشمر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امروز سه شنبه، 13 تیر ماه، بیست و نهمین سفر برای بررسی عملکرد شهرستان ها در طرح نهضت ملی مسکن به کاشمر انجام شد، خاطرنشان کرد: از ساعت پنج صبح بازدید از پروژه های در حال اجرای این شهرستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه پروژه های شهرستان کاشمر به خصوص در بخش هایی که به صورت گروه ساخت توسط مردم ساخته می شود، از پیشرفت خوبی برخوردار است، عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشکلاتی در تسهیلات بانکی و زیرساخت ها وجود داشت که تصمیمات خوبی برای رفع این مسائل اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه طی 2 روز آینده تأمین زمین دیگری نیز برای کاشمر انجام خواهد شد، بیان کرد: کاشمر به عنوان چهارمین شهر خراسان رضوی بیشترین ثبت نام را در طرح نهضت ملی مسکن داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشمر چهارمین شهر خراسان رضوی در ثبت نام نهضت ملی مسکن

کاشمر چهارمین شهر خراسان رضوی در ثبت نام نهضت ملی مسکن