مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03حوادث

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد و مدارک دولتی در بندرلنگه


با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک کلاهبردار و جاعل اسناد و مدارک دولتی شناسایی و دستگیر شد.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه یک کلاهبردار و جاعل اسناد و مدارک دولتی شناسایی و دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرلنگه صبح امروز (12 تیرماه) در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بندرلنگه با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسیارسال به سردبیر از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل اسناد و مدارک دولتی مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ محمدامین نوروزی افزود: با گشت زنی های هدفمند و تلاش همه جانبه متهم شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مسئول انتظامی، اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد و مدارک جعلی، مُهر ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی، ابزار و آلات مورد استفاده در تهیه و جعل مدارک از جمله رایانه، پرینتر، اسکنر به همراه تجهیزات و ادوات جعل مُهر کشف و ضبط شد.

نوروزی با اشاره به اینکه متهم دارای سوابق متعدد در زمینه جعل اسناد و سرقت بوده و به تازگی از زندان آزاد شده، با هدف پیشگیری از ایجاد ضرر و زیان به شهروندان به عموم مردم توصیه کرد، معاملات و قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد و مدارک دولتی در بندرلنگه

دستبند پلیس بر دستان جاعل اسناد و مدارک دولتی در بندرلنگه