مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-28سياسي

ممنوع الخروج کردن فعال اقتصادی به معنای اعدام او است


معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه ممنوع الخروج کردن فعال اقتصادی به معنای اعدام او است، گفت: هرچه که فعال اقتصادی دارد در داخل همین کشور است و اگر برود و بازنگردد هم اهمیتی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در همایش امنیت اقتصادی، سلامت و مشارکت با بیان اینکه این همایش سرآغازی برای نظام مند کردن امنیت اقتصادی در کشور است، گفت: مدت ها است که به دنبال ایجاد ارتباط میان قوه قضاییه و فعالان اقتصادی جهت پیشگیری از ورود پرونده های اقتصادی بوده ایم.

وی ادامه داد: نامگذاری و تعیین شعار سال بر محور مسائل اقتصادی حاکی از آن است که دغدغه امروز نظام این مسائل است و امروز نظام تثبیت شده است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد اما معیشت و مشکلات اقتصادی بسیار مهم است و دشمنان ما نیز به این موضوع پی برده اند و اتاق فکر دشمن بروی مسایل اقتصادی متمرکز شده است و برای آن برنامه ریزی می کند.

مصدق گفت: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که حتما باید روی اصول مقاومت کنیم و این مقاومت به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست بلکه ارتباط باید با حفظ اصول و ارزش های ملی و دینی باشد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت: قوه قضاییه با همین نگاه هم در تهران و هم در استان ها آن را تشکیل داده است و امروز نیز نقطه نظرات فعالان اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع الخروج کردن فعال اقتصادی به معنای اعدام او است

ممنوع الخروج کردن فعال اقتصادی به معنای اعدام او است