مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-10اقتصادي

پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه اندازی می شود


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی در زنجان به بهره برداری خواهد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قزوینیان روز دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی بررسی روند ایجاد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان بر لزوم تقویت مسائل حمل و نقلی پارک لجستیکی که پیگیری این موضوع توسط ابلاغ های صورت گرفته به راهداری محول شده است تاکید کرد و گفت: مراکز لجستیک ضمن ارایه امکانات و خدمات زیربنایی، خدمات عمومی و خدمات ارزش افزوده در نهایت در جهت بهینه‏ سازی فرآیندها و کاهش هزینه‏ ها و ضایعات ونیز تکمیل زنجیره تامین، عمل خواهند کرد.

وی همچنین به بررسی و برنامه ریزی دقیق جهت مکان یابی از اراضی ملی تاکید کرد و افزود: شرکت مشاور لجستیک مرکزی اقدام به شناسایی نقاط مختلف جهت احداث را انجام داده است که نیاز به بررسی مجدد دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تمام امکانات خود را برای حمایت از پیشبرد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان به کار خواهد گرفت.

قزوینیان افزود: با توجه به اهمیت زیرساخت های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، پارک لجستیک کشاورزی پس از مکان یابی در آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه اندازی می شود

پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه اندازی می شود