مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-15سياسي

پذیرش 7 هزار نفر در مراکز بهبودی از اعتیاد در استان قزوین


مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه 7000 پذیرش در مراکز بهبودی از اعتیاد در استان قزوین داشتیم، گفت: همچنین 2 مرکز حمایتی در حوزه ترک اعتیاد برای آقایان و بانوان داریم که به مدت یک سال می توانند در این مراکز اقامت داشته باشند.

- ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه 7000 پذیرش در مراکز بهبودی از اعتیاد در استان قزوین داشتیم، گفت: همچنین 2 مرکز حمایتی در حوزه ترک اعتیاد برای آقایان و بانوان داریم که به مدت یک سال می توانند در این مراکز اقامت داشته باشند.

علی دهباشی پور شنبه 24 تیرماه 1402 در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار کرد: برای مردم، برای به زیستن شعار امسال سازمان بهزیستی است که فرصت مناسبی برای طرح اهداف، مأموریت های سازمان و ارائه گزارش عملکرد با هدف افزایش آگاهی عمومی است.

وی با بیان اینکه در راستای هفته بهزیستی، تفاهم نامه های متعددی با سایر دستگاه های اداری از جمله بانک ها جهت تسهیل امور مددجویان بهزیستی منعقد شده است، افزود: همچنین در حوزه هایی چون اشتغال، کارفرمایی و 37 مسکن معلولان افتتاحیه داریم.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از مددجویان بهزیستی، اقشار آلوده به اعتیاد هستند، بر حسب توجه شورای مبارزه با مواد مخدر و دادستان قزوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 7 هزار نفر در مراکز بهبودی از اعتیاد در استان قزوین

پذیرش 7 هزار نفر در مراکز بهبودی از اعتیاد در استان قزوین