مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-03بين الملل

اتهام زنی باکو به ایروان در قره باغ/ ارمنستان تکذیب کرد


درحالیکه جمهوری آذربایجان امروز ارمنستان را به تیراندازی به مواضع نظامی در منطقه «آغدام» متهم کرد، ایروان بیانیه باکو در این ارتباط را تکذیب کرد.

- درحالیکه جمهوری آذربایجان امروز ارمنستان را به تیراندازی به مواضع نظامی در منطقه آغدام متهم کرد، ایروان بیانیه باکو در این ارتباط را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، جمهوری آذربایجان امروز دوشنبه اعلام کرد که گروه های مسلح وابسته به ارمنستان به مواضع نظامی در منطقه آغدام (Aghdam) در منطقه قره باغ تیراندازی کردند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع جمهوری آدربایجان، گروه های مسلح ارمنستانی همچنین تلاش کردند تا استحکامات طولانی مدتی را در این منطقه نصب کنند.

بیانیه صادره از سوی باکو در این خصوص اضافه می کند که ارتش جمهوری آذربایجان پاسخ مناسبی به نیروهای ارمنستان داده و تلاش آن ها برای ساخت مواضع استحکامی را غیرممکن کرد.

از سوی دیگر، به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیوز آرمنیا، وزارت دفاع ارمنستان در این ارتباط اعلام کرد که بیانیه وزارت دفاع جمهوری آدربایجان با واقعیت مطابقت نداشته و کذب محض است.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان پیشتر در سخنانی از جامعه بین الملل خواسته بود تا برای حفاظت از حقوق و امنیت مردم قره باغ کوهستانی در بحبوحه خطر بالای وقوع بی ثباتی در منطقه، اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی باکو به ایروان در قره باغ/ ارمنستان تکذیب کرد

اتهام زنی باکو به ایروان در قره باغ/ ارمنستان تکذیب کرد