مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-13ورزشي

بازسازی ورزشگاه آزادی چند سال طول می کشد؟


مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر آزادی را به ما تحویل بدهند و اعتبار لازم را داشته باشیم، بازسازی آن 18 تا 20 ماه زمان می برد در غیر این صورت مجبوریم همزمان با برگزاری بازی ها و طی 3 سال کار را پیش ببرم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهیار عسگریان در جریان بازدید معاون رییس جمهور از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ضمن تقدیر و تشکر از او، گفت: بازدید رییس سازمان محیطه زیست و معاون رییس جمهور با توجه به مشغله کاری انرژی و قوت قلب به ما داد که حضور وی نشان داد که این موضوع برای ساز به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهیار عسگریان، مدیر کل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در جریان بازدید معاون رییس جمهور از روند بازسازی ورزشگاه آزادی ضمن تقدیر و تشکر از او، گفت: بازدید رییس سازمان محیطه زیست و معاون رییس جمهور با توجه به مشغله کاری انرژی و قوت قلب به ما داد که حضور وی نشان داد که این موضوع برای سازمان محیط زیست اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: وظیفه ما این است که در حوزه ورزش فرهنگ و عادت های ورزشی را که حافظ محیط زیست هست، اجرا کنیم و در ساخت و نگهداری اماکن ورزشی مفاهیم زیست محیطی را بگنجانیم تا محیط زیست را سلامت نگه داریم.

عسگریان تصریح کرد: این مجموعه 45 هزار متر مربع است و تلاش بر این اساس که منطقه غربی و طبقه همکف آن را در راستای برگزاری رقابت های لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی ورزشگاه آزادی چند سال طول می کشد؟

بازسازی ورزشگاه آزادی چند سال طول می کشد؟