مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-03سياسي

109 قطعه زمین در گناوه به واجدین شرایط واگذار شد


109 قطعه زمین به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مشمولین واجد شرایط در شهرستان گناوه واگذار شد.

- گناوه- 109 قطعه پلاک زمین به مناسبت دهه امامت و ولایت و در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به مشمولین واجد شرایط در شهرستان گناوه واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار گناوه بعد از ظهر دوشنبه در آیین اظهار کرد: در راستای تدابیر دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی برای ساماندهی مسکن ملت ایران به ویژه جوانان، در شهرستان گناوه 109 قطعه زمین در شهر بندر ریگ شهرستان گناوه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی به متقاضیان واجد الشرایط واگذار می شود.

محمد تقی صفری افزود: امید است با تدابیر و سیاست های دولت مردمی و انقلابی و همت و تلاش مسئولان آسایش و آرامش برای جوانان به خصوص در زمینه مسکن فراهم شود و جوانان نیازمند از ابن امر بهره مند شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه جمعیت کشور به سمت پیری می رود، اقداماتی دولت برای تسهیل امر ازدواج جوانان از جمله واگذاری زمین به جوانان و خانواده های دارای چند فرزند، نقش مؤثری در رشد جمعیت و جلوگیری از پیری جمعیت جامعه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

109 قطعه زمین در گناوه به واجدین شرایط واگذار شد

109 قطعه زمین در گناوه به واجدین شرایط واگذار شد