مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-16فرهنگي

رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با طرحی از طا ها ذاکر و همچنین معرفی دریافت کننده نشان ایسفا در این دوره جوایز، - مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با تقدیم شدن نشان ایسفا به سوسن تسلیمی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا با طرحی از طا ها ذاکر و همچنین معرفی دریافت کننده نشان ایسفا در این دوره جوایز، عصر شنبه 24 تیرماه 1402 در محل خانه سینما شماره یک برگزار شد.

ابتدا اسماعیل منصف به عنوان دبیر این دوره جوایز ایسفا بیانیه خود را خواند.

بیانیه ای که اشاره به مصائب سینما در یک سال گذشته داشت.

در قسمتی از بیانیه آمده است: انجمن فیلم کوتاه ایران، تشکلی مستقل است که همواره می کوشد در راه تجلی آزادی اندیشه و بیان در فیلم کوتاه گام بردارد؟ مگر غیر از این است که ما خانواده فیلم کوتاه همواره در شکستن سد های سانسور پیشرو بوده ایم؟ مگر غیر از این است که ما همواره بر قدرت بوده ایم نه با قدرت؟ سپس امیر توده روستا رییس هیات مدیره صنف فیلم کوتاه ایران درباره اهدای نشان این دوره ایسفا گفت: انجمن فیلم کوتاه ایران با افتخار نشان ایسفا را در سیزدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران به خانم سوسن تسلیمی اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد

رونمایی از پوستر سیزدهمین دوره جوایز ایسفا/ نشان ایسفا به سوسن تسلیمی تقدیم شد