مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-10اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش در تبریز


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش و محصولات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

حبیب ماهوتی، روز دوشنبه، 19 تیرماه در نشست خبری با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه کیف و کفش، ملزومات پوست و چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی تبریز، اظهار کرد: این نمایشگاه از 22 الی 25 تیرماه با حضور بخش های فعال در صنعت چرم تبریز و استان های مختلف کشور و نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین، امارات متحده، عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان و نخجوان در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه در وسعت حدود 10 هزار مترمربع با 300 غرفه با حضور واحدهای بزرگ برگزار می شود که در نوع خود در کشور بی سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز دارای رتبه الف ممتاز در کشور است و پس از تهران دومین نمایشگاه بین المللی کشور بوده که از لحاظ برگزاری نمایشگاه های سالانه از نمایشگاه تهران هم جلوتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش در تبریز

برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی کیف و کفش در تبریز