مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-21سياسي

اعتراض نمازگزاران مشهدی و محکومیت اهانت به قرآن کریم


نمازگزاران مشهدی پس از نماز جمعه در محکومیت اهانت به قرآن کریم تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نمازگزاران و زائران و مجاوران حرم رضوی، امروز همگام با مردم سراسر کشور، پس از اقامه نماز جمعه، اهانت مکرر در کشور سوئد به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

زائران و مجاوران با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته هایی، خشم و انزجار خویش را از توطئـ اهـانت به قرآن کریم و ارزش های اسلامی اعلام کردند.

  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان رضوی نیز همگام با سراسر کشور پس از پایان تظاهرات مردمی اهانت به قرآن کریم قطعنامه ای صادر کرد.

در متن این قطعنامه آمده است: در ایام حزن و اندوه مظلومانه سرور و سالار شهیدان که قلوب مسلمانان عالم در سوز ماتم شهادت فرزند رسول خاتم می سوزد و در حالیکه از مصائب این عشق بی پایان و مظهر اتم عشق و حقیقت که در صحرای طف در خاک غلطید و رأس مبارک ناطق قرآن بر روی نیزه نابکاران رفت؛ دردمندند و همراه با عرشیان و عالم هستی عزادار اویند بار دیگر عناصر خبیث و مزدور در لانه خفاشان و مأمن شیطان صفتان به ساحت قدسی کلام الهی که حتی سرهای قدسیان در کارزار عاشورا و نینوا نیزه های ظلم را رحل قرائت خود قرار دادند و در یک آموزه ای بی مانند از قرائت آن درنگ نکردند اهانت و قلوب همه مسلمانان و سینه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض نمازگزاران مشهدی و محکومیت اهانت به قرآن کریم

اعتراض نمازگزاران مشهدی و محکومیت اهانت به قرآن کریم