مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 00:502023-07-09بين الملل

رژیم صهیونیستی امسال 303 ساختمان فلسطینی را تخریب کرد


طبق گزارش منابع آماری درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون 303 ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی، - 543 نفر از جمله 272 کودک بی خانمان شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای مبارزه با احداث شهرک های اشغالی وابسته به سازمان آزادیبخش فلسطین در گزارشی اعلام کرد که نظامیان صهیونیستی در 6 ماهه اول سال 2023، اقدام به 256 مورد تخریب جداگانه در کرانه باختری اشغالی و قدس شرقی انجام داده اند.

خبرگزاری آناتولی شامگاه یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که بر اساس گزارش منابع فلسطینی از آمار منتشرشده درباره تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری، تاکنون 303 ساختمان از جمله یک مدرسه فلسطینی با خاک یکسان و بر اثر این ویرانی 543 نفر از جمله 272 کودک بی خانمان شدند.

به نوشته منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی با تداوم تخریب ظالمانه ساختمان های مسکونی، اخطاریه هایی پیشتر برای تخریب 822 ساختمان متعلق به فلسطینیان به بهانه عدم مجوز ساخت ارسال کرده است.

طبق آمار ارائه شده از سوی نهادهای فلسطینی، تاکنون نظامیان صهیونیستی با مشارکت شهرک نشینان اشغالی مرتکب 4073 تخلف جداگانه از جمله تخریب، قطع درختان، بستن جاده ها و صدمات فیزیکی به فلسطینیان و خسارت به ساختمان های آنها شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی امسال 303 ساختمان فلسطینی را تخریب کرد

رژیم صهیونیستی امسال 303 ساختمان فلسطینی را تخریب کرد