مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-06حوادث

گشت های پیشگیری از سرقت در شهرها فعال شد


رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه اصلی ترین بخش پیشگیری انتظامی حضور در میدان است از فعال شدن گشت های پیشگیری از سرقت در شهرها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدعلی نوری نژاد در حاشیه جلسه قرارگاه مبارزه سرقت فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که می تواند به امنیت جامعه خدشه وارد کند وقوع سرقت است و به همین جهت فرمانده کل انتظامی کشور در اولین اقدام خود پس از انتصاب به این سمت تقویت و تجهیز قرارگاه مبارزه با سرقت را در دستور کار قرار داده و تمام ظرفیت و امکانات فراجا را به این سمت معطوف کرد تا مردم در شرایط خاص اقتصادی کشور از سوی سارقان دچار آسیب و زیان نشوند.

وی هدایت، پشتیبانی و مطالبه گری را 3 وظیفه اصلی قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان کرد و افزود: در این قرارگاه تلاش می کنیم تا ان شاءالله با تقویت مناسب، با هم افزایی بین پلیس ها و با حضور میدانی مؤثر بتوانیم با وقوع سرقت مقابله کنیم.

رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: نقش و سهم همه پلیس های تخصصی و معاونت ها و واحدهای اجرایی و عملیاتی فراجا در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت تبیین و ابلاغ شده است.

سردار نوری نژاد اصلی ترین بخش پیشگیری انتظامی را حضور در میدان عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای تدابیر پیش بینی شده ان شاء الل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت های پیشگیری از سرقت در شهرها فعال شد

گشت های پیشگیری از سرقت در شهرها فعال شد