مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-18سياسي

حسینی: آزمون کانون وکلا غیرقانونی است


رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس برگزاری آزمون کانون وکلا را غیرقانونی خواند و گفت: نباید اجازه دهیم قانون توسط عده ای قانوندان قانون شکن شکسته شود.

- رییس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید مجلس برگزاری آزمون کانون وکلا را غیرقانونی خواند و گفت: نباید اجازه دهیم قانون توسط عده ای قانوندان قانون شکن شکسته شود.

مقابل این مسئله می ایستیم و نمی گذاریم حق جوانان این مملکت ضایع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدشمس الدین حسینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس در تذکری گفت: در خصوص فضای کسب و کار دو قانون اصلاح مواد (1) و (7) قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 و قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود.

این دو قانون در بسیاری از موارد اثرات مثبتی را بر جای گذاشته اما نهادهایی مانند کانون وکلا قانون شکنی کرده و مرکز وکلا همکاری نمی کند و در بسیاری از مواقع قانون را می شکنند و در مقابل آن می ایستند.

آن ها غیرقانونی آزمون برگزار می کنند که این موضوع را بررسی می کنیم.

در صورت نیاز به اساسنامه این نهادها ورود کرده و از آنها سلب صلاحیت می کنیم تا در مقابل قانون و منافع مردم برای منافع خود نایستند.

حسینی ادامه داد: کمیسیون ویژه جهش تولید نشستی در این باره برگزار کرده است، برگزاری آزمون ها غیرقانونی و تفسیر به رای است و باید با آن مقابله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: آزمون کانون وکلا غیرقانونی است

حسینی: آزمون کانون وکلا غیرقانونی است