مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-17اقتصادي

دپوی بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان


مدیرکل ثبت احوال گیلان، از صدور بالغ بر دو میلیون و 89 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان از ابتدا تاکنون خبر داد و گفت: هم اکنون بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند صادر شده در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت دپو شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ثبت احوال گیلان، از صدور بالغ بر دو میلیون و 89 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان از ابتدا تاکنون خبر داد و گفت: هم اکنون بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند صادر شده در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت دپو شده است.

امیر حسن زاد در گفت وگو با ایسنا، از ثبت 19 هزار و 757 مورد درخواست دریافت کارت ملی هوشمند در استان گیلان در سه ماهه بهار امسال خبر داد و اظهار کرد: در همین مدت 30 هزار و 775 فقره کارت ملی هوشمند به دست متقاضیان رسیده است.

وی از متقاضیان کارت ملی هوشمند خواست نسبت به دریافت کارت های صادره اقدام کنند و افزود: هم اکنون بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند صادر شده در ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت دپو شده است.

مدیرکل ثبت احوال گیلان همچنین از صدور بالغ بر دو میلیون و 89 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان از ابتدا تاکنون خبر داد و تاکید کرد: در سه ماهه بهار سال جاری 28 هزار و 49 فقره چاپ شناسنامه داشتیم که 23 هزار و 184 فقره شناسنامه بالای 15 سال(جلد قهوه ای) و 4865 فقره شناسنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان

دپوی بالغ بر 53 هزار فقره کارت ملی هوشمند در گیلان