مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15حوادث

طرح ویژه پلیس برای برخورد با ماموران قلابی


طرحی با موضوع مقابله با ماموران قلابی و سارقان مامورنما در تیرماه سال با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان رده های پلیس آگاهی در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه اجرای آن 31 سارق که تحت پوشش مامور اقدام به زورگیری، - سرقت و اخاذی از مردم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان مامورنما خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد قنبری در تشریح جزییات این طرح گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت های تحت پوشش مأمور، طرحی با موضوع مقابله با سارقان مامورنما در تیرماه سال با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان رده های پلیس آگاهی در سطح استان های هدف به مرحله اجرا درآمد که در نتیجه اجرای آن 31 سارق که تحت پوشش مامور اقدام به زورگیری، سرقت و اخاذی از مردم کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

51 درصد این افراد سابقه دار و 49 درصد آنان نیز فاقد سابقه بودند.

  به گفته رییس پلیس آگاهی فراجا، افراد دستگیر شده در جریان بازجویی ها و تحقیقات اولیه انجام شده به 22 فقره سرقت تحت پوشش مامور اعتراف کردند.

  قنبری درباره استان های دارای بیشترین آمار دستگیری و کشفیات نیز گفت: به ترتیب فرماندهی انتظامی استان البرز، تهران بزرگ، استان آذربایجان غربی و فرماندهی ویژه شرق استان تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه پلیس برای برخورد با ماموران قلابی

طرح ویژه پلیس برای برخورد با ماموران قلابی