مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-01اقتصادي

صنعت و معدن خراسان جنوبی؛ نیازمند تسهیلات سرمایه گذاری


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات این بخش، گفت: نیازمند تامین تسهیلات ارزان قیمت به عنوان مشوق سرمایه گذاری خاص استان های کمتر برخوردار برای کمک به توسعه متوازن کشور هستیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات این بخش، گفت: نیازمند تامین تسهیلات ارزان قیمت به عنوان مشوق سرمایه گذاری خاص استان های کمتر برخوردار برای کمک به توسعه متوازن کشور هستیم.

حامد حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص ظرفیت های صنعت و معدن این استان گفت: استان خراسان جنوبی یکی از پنج استان معدنی از ظرفیت ها و قابلیت های معدنی قابل توجهی برخوردار است.

وی افزود: درحوزه اکتشاف، پهنه ای به وسعت 64100 کیلومتر مربع تحت پوشش مطالعات ژئوفیزیک هوایی قرار گرفته است که منجر به شناسایی 177 محدوده امید بخش شد که بخشی از این مناطق توسط ایمیدرو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و سازمان زمین شناسی اکتشافات تکمیلی در حال انجام است و بخشی نیز از طریق واگذاری به بخش خصوصی مورد اکتشاف و شناسایی ذخایر معدنی قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در حوزه شناسایی ذخایر معدنی، ذخایر مناسبی برای بهره برداری و فرآوری شده نظیر طلا ( 38 میلیون تن کانسنگ طلا)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و معدن خراسان جنوبی؛ نیازمند تسهیلات سرمایه گذاری

صنعت و معدن خراسان جنوبی؛ نیازمند تسهیلات سرمایه گذاری