مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:102023-06-24اقتصادي

چرا توسعه معادن از سایر بخش های دولت عقب افتاده است؟


وقتی به جای صددرصد از 10 درصد ظرفیت یک معدن استفاده می شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن داران کم کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بالاخره پس از انتقادات فراوانی که نسبت به مدیریت معادن وجود داشت و در ادامه سیاست جدید دولت رییسی در جابجایی مدیران ارشد که از برخی وزارتخانه ها و نهادهای مهم آغاز شده، وجیه الله جعفری مدیرعامل ایمیدرو با حکم سرپرست وقت وزارت صمت برکنار شد و امیر خرمی شاد به جای او منصوب شد.

حالا مدتی است که مدیریت کلان بر صنعت معادن کشور تغییر یافته و انتظار می رفت مدیر جدید با توجه به رویکرد دولت، شروعی قوی در این سمت داشته و دست کم در بخش اقدامات و تصمیمات کوتاه مدت موفق باشد.

اما آیا چنین اتفاقی افتاده است یا با حضور علی آبادی در وزارت صمت و سامان گرفتن وزارتخانه باز هم باید منتظر تغییرات جدید بود؟ یک رسانه تخصصی معدن هم این سوال را اینگونه مطرح کرده است: تغییرات در رده های معاونان پس از رفتن سیدرضا فاطمی امین از وزارت صمت و تاکید مجلس بر تفکیک وزارتخانه به سرپرستی سید مهدی نیازی با رفتن جعفری کلید خورد و مشخص نیست پس از این تفکیک و آمدن وزیر جدید برای وزارتخانه صنایع و معادن، آیا خرمی شاد در این سمت باقی خواهد ماند یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا توسعه معادن از سایر بخش های دولت عقب افتاده است؟

چرا توسعه معادن از سایر بخش های دولت عقب افتاده است؟