مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-16سياسي

محبت به اهل بیت(ع) و حفظ شعائر محرم از محورهای وحدت است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: محبت به اهل بیت(ع) و حفظ حرمت شعائر و شئون این ماه محرم از محورهای وحدت بوده و در این راستا هر ساله همایش پرچمداران بصیرت برگزار می شود.

- سنندج - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: محبت به اهل بیت(ع) و حفظ حرمت شعائر و شئون این ماه محرم از محورهای وحدت بوده و در این راستا هر ساله همایش پرچمداران بصیرت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام برومند رازیانی روز یکشنبه در همایش پرچمداران بصیرت که به مناسبت نزدیک شدن به ماه محرم الحرام در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این همایش با حضور طلاب و روحانیون اعزامی و بومی استان کردستان در حال برگزاری است.

وی افزود: محبت امام حسین (ع) وسیله نجات همه ما انسانهاست لذا باید شکر گذار باشیم که که خداوند این سعادت و لیاقت را به ما داده که نوکری مجالس امام حسین (ع) را بکنیم.

حجت الاسلام رازیانی اظهار کرد: باور کنیم که این فضا و این شرایط خدمتگزاری به هر شکلی برای هر کسی پیش نمی آید لذا باید شکرگزار این امر باشیم.

وی افزود: ما از پیرغلامان نهایت خادمی و نوکری محفل و مجلس امام حسین (ع) را یاد گرفته ایم لذا با درک این جایگاه خیلی از این منیت ها برای ما بی معنا خواهد شد و خیلی از این بایدها و نبایدها دیگر معنایی پیدا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبت به اهل بیت(ع) و حفظ شعائر محرم از محورهای وحدت است

محبت به اهل بیت(ع) و حفظ شعائر محرم از محورهای وحدت است