مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-18اقتصادي

316 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب در استان گلستان افزوده شد


سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افزایش 316 لیتر در ثانیه ای منابع تامین آب شرب در تیر ماه با تجهیز و راه اندازی 21 حلقه چاه در استان گلستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 316 لیتر در ثانیه ای منابع تامین آب شرب در تیرماه با تجهیز و راه اندازی 21 حلقه چاه در استان گلستان افزوده شد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش دما و مصرف بالا و به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب هم استانی های فهیم در ماه جاری، 21 حلقه چاه در شهرستان های گرگان( 20 لیتر )، کردکوی( 64 لیتر)، آق قلا (14 لیتر)، گنبدکاووس (108 لیتر)، علی آبادکتول( 77 لیتر)، بندرترکمن و گمیشان (18 لیتر) و آزادشهر(15 لیتر) تجهیز و وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: اعتبار هزینه شده در راستای حفر و تجهیز چاه های فوق یک هزار و 10 میلیارد ریال بوده که با راه اندازی و تکمیل این چاه ها جمعیتی بالغ بر 67 هزار و 200 نفر از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

وی در پایان از همه مشترکین فهیم استان درخواست نمود با توجه به افزایش دما و مصرف بالا و افت دبی سفره های زیرزمینی، نهایت دقت و صرفه جویی را در مصارف به عمل آورده و از مصرف آب شرب در مصارف غیر ضرور اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

316 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب در استان گلستان افزوده شد

316 لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب در استان گلستان افزوده شد