مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-13سياسي

حشد الشعبی با الگوگیری از سپاه بدر و بسیج توانست جلوی توطئه های دشمن بایستد


یکی از حلقه های زیبای دفاع مقدس وجود حلقه رزمندگان عراقی بود که در برابر دنیای کفر ایستادند و با دشمن مقابله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محسن عزیز الهی مدیر موسسه راویان فتح لنجان عصر امروز در اولین گردهمایی خانواده شهدا و رزمندگان سپاه بدر در دوران دفاع مقدس در حسینیه کاظمینی ها در اصفهان اظهار کرد: 40 سال پیش وقتی انقلاب اسلامی ایران بوجود آمد، همه مستکبران اذعان کردند که اگر این انقلاب در نطفه خفه نشود، جهانی خواهد شد.

وی ادامه داد: برهمین اساس مستکبران عالم دست در دست هم گذاشتند و جنگی را بر ملت ما تحمیل کردند که پشتیبان آن خود استکبار جهانی اعم از آمریکا، کشورهای اروپایی و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بودند.

عزیزالهی اضافه کرد: وقتی دشمن به ما حمله کرد، ملت ما و جوانان ما بیدار بودند و به مقابله با آن ها رفتند تا از کیان و دین و انقلاب خود دفاع کنند.

وی تصریح کرد: ما نه از جنگ خوش مان می آمد و نه از کشته شدن و کشته دادن ولی دین ما و گفتمان انقلاب ما هدف حمله دشمن قرار گرفته بود.

مدیر موسسه راویان فتح لنجان ادامه داد: حلقه های زیبایی از مجاهدان و مبارزان در دوران دفاع مقدس برای مقابله با این دشمن مشترک بوجود آمد که یکی از آن حلقه های زیبا، حضور شما مبارزان سپاه بدر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد الشعبی با الگوگیری از سپاه بدر و بسیج توانست جلوی توطئه های دشمن بایستد

حشد الشعبی با الگوگیری از سپاه بدر و بسیج توانست جلوی توطئه های دشمن بایستد