مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 19:002023-06-26اقتصادي

93 نانوایی در سطح استان مرکزی به طرح نهضت نان کامل پیوستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مرکزی گفت: 93 نانوایی در سطح استان مرکزی به طرح نهضت نان کامل پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن میرزاخانی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای آرد و نان استان مرکزی اظهار داشت: در بسیاری از حوزه ها نیازمند طراحی سامانه هستیم، در ابتدای اجرای طرح یارانه نان نیز سه مثلث مردم، دولت و نانوا رضایت بخشی لازم را نداشتند اما دولت سیزدهم با تدبیر هوشمندانه، این طرح را آغاز کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مرکزی افزود: متولی اجرای این طرح وزارت اقتصاد است و این وزارتخانه باید با یک نگرش تخصصی به جای نگاه سیاسی گام های امیدبخش در این راستا بردارد.

وی ادامه داد: نانوایی هایی که منفعت زیادی از نابسامانی حوزه آرد و نان شامل حالشان می شد از طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان ناراضی هستند و در طرح هوشمندسازی یارانه نان برخی نارضایتی در بین خبازان، برخی مردم و مؤسسات خیریه وجود دارد که تا حدودی اقداماتی در این راستا انجام شده که انتظار است این موضوعات در اسرع وقت رفع شود تا سامانه به فاز نهایی برسد.

میرزاخانی اضافه کرد: برخی نانواها متخلف نیستند اما به دلایل مختلفی در سامانه متخلف تشخیص داده شدند که انتظار است در این راستا شرایط بهتری تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 نانوایی در سطح استان مرکزی به طرح نهضت نان کامل پیوستند

93 نانوایی در سطح استان مرکزی به طرح نهضت نان کامل پیوستند