مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-10دانش

دفاع «سعید نعمت الله» از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نمایش خانگی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون در دفاع از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره رسمیت یافتن نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی، - دفاع سعید نعمت الله از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نمایش خانگی کارگردان سینما و تلویزیون در دفاع از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره رسمیت یافتن نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی، گفت: زمانی که این خبر ها و فضا سازی های خانه سینما را علیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خواندم تعجب کردم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یک فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون در دفاع از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره رسمیت یافتن نظارت صداوسیما بر شبکه نمایش خانگی، گفت: زمانی که این خبر ها و فضا سازی های خانه سینما را علیه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خواندم تعجب کردم.

هرکسی که درباره این مصوبه و خبر سؤال می کند به او می گویم باور کنید از ابتدا همین روال وجود داشته است و اتفاق پیچیده ای نیست.

سعید نعمت الله که سریال تازه خود را در آستانه توزیع در شبکه نمایش خانگی دارد، با بیان مطلب فوق در گفتگو با مهر افزود: در بخش دریافت مجوز تولید مسیر قانونی را طی کردیم و این مسیر قانونی جواب داد، درواقع جلو رفتیم و الان در حال برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع «سعید نعمت الله» از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نمایش خانگی

دفاع «سعید نعمت الله» از مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نمایش خانگی