مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 23:102023-06-28سياسي

تبعات منفی و ننگین فاجعه انسانی سردشت ادامه دارد


استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت هفت تیر سالگرد بمباران شیمیایی سردشت گفت: تبعات منفی و ننگین فاجعه انسانی سردشت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدصادق معتمدیان در پیامی که به مناسبت هفت تیر سالروز بمباران شیمیایی سردشت صادر کرد، آورده است: بمباران شیمیایی سردشت فجیع ترین تهاجم بود که آثار و پیامد منفی فراوانی را به دنبال آورد و با کمال تأسف این تبعات منفی و ننگین همچنان ادامه دارد و جسم و جان هایی را دستخوش ناراحتی و آلام کرده است.

وی ادامه داده است، هفت تیرماه سال 1366 یادآور رشادت و مقاومت مردمانی است که بی دفاع و مظلوم مورد تهاجم وحشیانه و غیرانسانی دشمن نادان و ناتوان قرار گرفتند.

مردم دلاور سردشت در این برهه از تاریخ مظلومیت و بی گناه بودن را معنا بخشیدند.

وی آورده است: رژیم بعثی عراق که ناتوان از رویارویی با جوانان و دلاور مردان ایران در مناطق جنگی و عرصه های عملیاتی و نظامی بود با انجام جنایتی هولناک علیه مردم غیر نظامی و ساکن در شهرها نام خویش را در تاریخ بشریت به عنوان جنایتکار برای ابد ثبت کرد.

شما مردم مقاوم و صبور سردشت نماد پایداری و بردباری در برابر سختی ها هستید که با توکل به خدا و همت بلند هیچ گاه خللی در اراده و ایمان شما وارد نساخته که درود و سلام خداوند بر این عزیزان و تمامی شهدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات منفی و ننگین فاجعه انسانی سردشت ادامه دارد

تبعات منفی و ننگین فاجعه انسانی سردشت ادامه دارد