مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:402023-07-22اقتصادي

خیران آذربایجان شرقی2 هزار میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته افزون بر 2 هزار میلیارد ریال توسط خیران به صورت نقدی و غیر نقدی به این سازمان کمک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرگل صحاف روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به اعتبارات محدود و ناکافی دولتی و نیز حجم گسترده فعالیت های بهزیستی در عرصه های مختلف، چنانچه کمک ها و همکاری های خیرین با این مجموعه تداوم و تقویت نشود، با انواع مشکلات مواجه خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه خیرین نوع دوست و مؤمن آذربایجان شرقی در طول سال با انواع مساعدت های مالی، اعتباری، خرید تجهیزات، ساخت و تحویل مساکن معلولان و خانه های سالمند با بهزیستی همکاری های صمیمانه و نزدیک دارند، از این استان به عنوان یکی از استان های پیشگام در جذب کمک های مردمی و خیرین نام برد.

صحاف میزان مشارکت خیران آذربایجان شرقی در یک سال گذشته را قابل توجه اعلام و اظهار کرد: این کمک ها شامل انواع کمک های نقدی، غیرنقدی و خدماتی بوده است که در تمام شهرستان ها به انجام رسیده که رقم بسیار قابل توجهی به شمار می رود.

وی توزیع نذر با عنوان کارآفرینی برای یک مددجو یا معلول، اشتغال یک مددجو یا معلول، سفرهای زیارتی جامعه زیر پوشش و طرح سفره مهربانی با ولیمه حجاج جهت کمک به اقشار زیر پوشش بهزیستی را از جمله گزینه های جدید کمک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران آذربایجان شرقی2 هزار میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند

خیران آذربایجان شرقی2 هزار میلیارد ریال به بهزیستی کمک کردند