مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-04ورزشي

مشتری ترکیه ای بیرانوند از راه رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال پیوستن او به استقلال، جز اولین اخبار طی 24 ساعت گذشته  فوتبال ایران بوده، - علاوه بر تیم های لیگ برتری از مشتری ترکیه ای علیرضا بیرانوند رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس و احتمال پیوستن او به ا ستقلال، جز اولین اخبار طی 24 ساعت گذشته  فوتبال ایران بوده، خبری منتشر شده علاوه بر استقلال و جدا از دو تیم لیگ برتری، یک تیم ترکیه ای هم او را می خواهد.

اگرچه مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند اسمی از مشتری ترکیه ای نبرد منتهی او اعلام کرد که این تیم به صورت رسمی خواهان دروازه بان شماره یک تیم ملی شده است.

در چنین شرایطی و در فضای مجازی، نام تیم خواهان  بیرانوند لو رفته و از تیم فاتح کاراگومروک به عنوان مشتری بیرانوند نام برده شده است.

این تیم در رقابتهای فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه، با 51 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و گویا برای فصل جدید این تورنمنت، روی بیرانوند حساب کرده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که بیرانوند – که هر لحظه شایعه جدیدی درباره او منتشر می شود و باشگاه تراکتور خبر امروز روزنامه گل درباره احتمال پیوستن این دروازه بان به تیم تبریزی را رد کرده – ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشتری ترکیه ای بیرانوند از راه رسید

مشتری ترکیه ای بیرانوند از راه رسید