مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-05سياسي

فعالیت های آموزشی و رسانه ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فعالیت های آموزشی و رسانه ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان ایزدپناه ظهر چهارشنبه در آیین تجلیل از اعضای تیم باور جمعیت هلال احمر استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش و همت اعضای تیم باور هلال احمر در نقاط مختلف استان و روابط عمومی جمعیت، هلال احمر استان در بخش فعالیت های رسانه ای در سطح کشور حائز رتبه برتر و در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر هم در بین برترین ها قرار گرفت.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه ما به اعضا تیم باور، باور داریم، خاطرنشان کرد: تیم باور (باشگاه آموزش و رسانه) جمعیت هلال احمر استان بوشهر از نیروهای متخصص و کاربلدی تشکیل شده و همین امر انتظار ما را از اقداماتی آتی این مجموعه بیشتر خواهد کرد.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی اعضا تیم باور و داوطلبان این تیم، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل تیم باور، عملکرد و اقدامات هلال احمر استان باید بیش از پیش در فضای رسانه ای استان نمود پیدا کند.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر بر ضرورت همدلی و تعامل بیشتر تیم باور با روابط عمومی تاکید کرد و افزود: با تعامل و همکاری این دو بخش، می توان خدمات و اقدامات هلال احمر استان در بخش های مختلف را به نحوی شایسته به اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های آموزشی و رسانه ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می شود

فعالیت های آموزشی و رسانه ای هلال احمر استان بوشهر تقویت می شود