مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-05سياسي

برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب


فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب خبر داد.

- سرهنگ بهزاد یوسف وند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر با هنرمندی بیش از 100 نفر از بسیجیان و هنروران شهرستان در روز پنج شنبه 15 تیر ماه ساعت 17:30 عصر در جوار مسجد الزهرا (س) شهرک جهاد اسلام آبادغرب برگزار می شود.

وی افزود: این کار به منظور گسترش، تعمیق، ترویج و انتقال فرهنگ غدیر، ولایت و امامت به نوجوانان و نسل های آینده و الگوسازی عید غدیر خم با استفاده از آیات و روایات در شهر شهیدان مرصاد برگزار می شود و جشن بازسازی واقعه غدیر چندین سال است که با مدیریت معاونت فرهنگی سپاه پاسداران در سازمان بسیج در سراسر کشور اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب تصریح کرد: مشکلات امروز جهان اسلام به علت غفلت از غدیر است و جشن و بازسازی واقعه غدیر باشکوه تر از سال قبل برگزار شود چرا که اجرای نمایش زنده و میدانی وقایع تاریخی اسلام به منظور انتقال مفاهیم دینی به مخاطبان به ویژه جوانان بسیار تأثیرگذار است.

یوسف وند گفت: اجرای سرود پاتوقی، تجلیل و تکریم خانواده شهدا، دعای پر فیض عرفه، تکریم سادات و اطعام غدیر از اهم برنامه های پیش بینی شده در دهه ولایت بود که توسط حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح مساجد و محلات شهرستان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب

برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر در اسلام آبادغرب