مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-15سياسي

شرایط برای متخلفان و مجرمان در البرز ناامن تر می شود


در سایه تعاملات مشترک میان بازرسی کل استان و دادستانی، و هم افزایی و توان کارشناسی بازرسی و قضایی، شرایط برای متخلفان و مجرمان ناامن تر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی حاجی مشهدی ظهر شنبه در نشست تعاملی با دادستان مرکز استان البرز اظهار کرد: این نشست تعاملی، به منظور ایجاد هماهنگی و هم افزایی بازرسی کل استان و دادستانی و قضات شعب تحقیق (دادسرا) تشکیل است.

وی ادامه داد: به صعوبت کار و سختی فعالیت همکاران دادسرا واقفیم و تلاش می کنیم دغدغه های همکاران قضایی را در رسیدگی گزارش های بازرسی در کشف جرم و تعقیب مجرمان در فرآیند تحقیقات و جمع آوری ادله کاهش دهیم و شرایطی فراهم شود که ظرفیت های کارشناسی و تخصصی بازرسی کل استان در حوزه های مختلف در اختیار دستگاه قضایی و دادسرا قرار گیرد و نظرات کارشناسی و مشورتی بازرسی کل به نمایندگان قضایی در مجامع و کمیسیون های تصمیم گیر استان ارائه تا مأموریت های مشترک سند تحول قضایی به خوبی محقق شود.

بازرس کل استان البرز بیان کرد: درک متقابل وظایف و مشکلات دادستانی و بازرسی کل نیازمند تقویت تعاملات و ارتباطات بیشتر و کمک های طرفین در نحوه انجام وظایف و تحقق رسالت های سازمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای متخلفان و مجرمان در البرز ناامن تر می شود

شرایط برای متخلفان و مجرمان در البرز ناامن تر می شود