مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-09بين الملل

ارتش سودان انجام حمله هوایی در ام درمان که تلفات غیرنظامی داشته، تکذیب کرد


پس از اینکه دبیرکل سازمان ملل امروز یکشنبه حمله هوایی ارتش سودان به استان ام درمان واقع در غرب خارطوم را محکوم کرد که در اثر آن دست کم 22 غیرنظامی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند، - پس از اینکه دبیرکل سازمان ملل امروز یکشنبه حمله هوایی ارتش سودان به استان ام درمان واقع در غرب خارطوم را محکوم کرد که در اثر آن دست کم 22 غیرنظامی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند، ارتش سودان ادعای نیروهای واکنش سریع مبنی بر حمله هوایی به ام درمان را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، ارتش سودان تأکید کرد که این اتهامات در چارچوب اطلاعات نادرست رسانه ای و دروغگویی مستمر توسط نیروهای واکنش سریع، در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر تخلفات و جنایات جاری خود علیه غیرنظامیان است.

ارتش در بیانیه خود افزود: ما بیش از یک بار به صراحت اعلام کرده ایم که نیروهای واکنش سریع همزمان با پرواز هواپیماهای ما، مناطق مسکونی را با توپ و موشک بمباران می کردند تا نیروهای مسلح را به دروغ به هدف قرار دادن شهروندان متهم کنند.

ارتش سودان افزود: نیروی هوایی روز شنبه به هیچ هدف متخاصمی در ام درمان حمله نکرده است.

ارتش سودان همچنین خاطرنشان کرد: پس از اینکه حقیقت این شبه نظامیان برای مردم کاملاً روشن شد اینکه از آغاز شورش شوم خود در کشتن، غارت، تصرف اموال شهروندان و تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سودان انجام حمله هوایی در ام درمان که تلفات غیرنظامی داشته، تکذیب کرد

ارتش سودان انجام حمله هوایی در ام درمان که تلفات غیرنظامی داشته، تکذیب کرد