مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-03سياسي

امکان تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه حکیم سبزواری برقرار شد


مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با پیگیری های انجام شده از این پس دانشجویان عراقی می توانند در دانشگاه حکیم سبزواری به تحصیل بپردازند.

- مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه: امکان تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه حکیم سبزواری برقرار شد ایسنا/خراسان رضوی مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با پیگیری های انجام شده از این پس دانشجویان عراقی می توانند در دانشگاه حکیم سبزواری به تحصیل بپردازند.

دکتر علی خوش سیما روز دوشنبه، 12 تیر، در سفر به سبزوار در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده، نام دانشگاه حکیم سبزواری بین دانشگاه های مورد تایید وزارت تعلیم عراق قرار گرفت و از این پس دانشجویان عراقی می توانند در دانشگاه حکیم سبزواری به تحصیل بپردازند.

وی بیان کرد: طی سال های گذشته با وجود قرابت های فرهنگی و مذهبی به دلیل اینکه مدرک صادر شده از طرف دانشگاه سبزوار در وزارت تعلیم عراق مورد تایید نبود، دانشجویان عراقی نمی توانستند در دانشگاه حکیم سبزواری تحصیل نمایند.

مدیر همکاری های بین المللی و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: اما با توجه به رایزنی های انجام شده و اقدامات صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه حکیم سبزواری برقرار شد

امکان تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه حکیم سبزواری برقرار شد