مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-20سياسي

هیات های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک خودداری کنند


هیات های مذهبی و عزاداری از هرگونه انسداد خیابان های اصلی و ایجاد ترافیک در مناطق مختلف این شهرستان جدا خودداری کنند تا مشکلی برای همشهریان ایجاد نشود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری اهر گفت: هیات های مذهبی و عزاداری از هرگونه انسداد خیابان های اصلی و ایجاد ترافیک در مناطق مختلف این شهرستان جدا خودداری کنند تا مشکلی برای همشهریان ایجاد نشود.

  حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخابات و پیشگیری از وقوع سرقت در شهرستان اهر ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم و صفر افزود: امروز هرچه داریم به برکت عزاداری ها در روزهای محرم و صفر است و باید مسئولان ذیربط با مدیریت و برنامه ریزی صحیح عزاداری ها را به سمت عزاداری های سنتی سوق دهند تا برخی از آسیب های اجتماعی این دوماه عزیز رفع شود.

وی از دستجات و هیئت های عزاداری خواست در روزهای عزاداری سید الشهدا (ع) مراعات حال همشهریان را داشته باشند و با رعایت نظم و انضباط و طبق قانون و مقررات عمل کنند و همچنین از هیئت های عزاداری شاه حسین گویان نیز خواست در این ایام حتما به قوانین و مقررات احترام گذاشته و با ایجاد نظم و انضباط به عزاداری های خود بپردازند تا موجب آزار و اذیت همشهریان نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک خودداری کنند

هیات های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک خودداری کنند