مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-03فرهنگي

جایگاهی که در حوزه تفکر داریم، مدیون تلاش ادیبان است


پژوهشگر ارشد دانشگاه یورک کانادا گفت: بدون اغراق می شود گفت اگر ما در حوزه تفکر و اندیشه جهانی صاحب جایگاهی هستیم، این جایگاه مدیون تلاش ادبای ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست رونمایی از کتاب نمایش معنا (بررسی تحلیلی شیوه اقتباس نمایشی وفادارانه از داستان های نمادین و رمزی ادبیات فارسی) به قلم مجید آقایی (نویسنده و پژوهشگر) با حضور مزدا مرادعباسی و تعدادی از اهالی کتاب و رسانه به همت انتشارات صاد در کافه لید برگزار شد.

در ابتدای این نشست مجید آقایی در بیان توضیحاتی درباره کتاب نمایش معنا گفت: یکی از موهبت هایی که نصیب هر پژوهشگری می شود این است که اثر پژوهشی اش در ارتباط با ناشری به چاپ برساند که دغدغه آ امر پژوهشی را داشته باشد.

من بی نهایت خدا را شاکرم و از مدیریت و دست اندرکاران انتشارات صاد تشکر می کنم به خاطر مفاهمه ای که درباره این کتاب داشتند و همچنین به خاطر دغدغه هایی که در باب روایت ایرانی و تألف موتونی در ارتباط با شیوه نگرش ایرانی به جهان هستی داشته و دارند.

این پژوهشگر ارشد دانشگاه یورک کانادا در بیان توضیحاتی درباره کتاب نمایش معنا گفت: چیزی که در کتاب، مورد تأکید است، پیوند بین نگاه و نگرش هستی شناختی موجود در روایت ایرانی است؛ با متونی که به واسطه این شکل نگاه به جهان، توسط حکمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاهی که در حوزه تفکر داریم، مدیون تلاش ادیبان است

جایگاهی که در حوزه تفکر داریم، مدیون تلاش ادیبان است