مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-18اجتماعي

آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان گیلان در بحران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان استان در پی بارش ها خبر داد و گفت: بر اثر بارش باران در دو روز گذشته 60 سردهنه خاکی در گیلان تخریب شده است.

- امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: با اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی پرفشار در گیلان، پیگیری و بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی از تخریب 60 سردهنه خاکی در گیلان بر اثر سیلاب رودخانه ها خبر داد و افزود: بر اثر بارش باران در دو روز گذشته و طغیان رودخانه ها، 60 سردهنه خاکی در شهرستان های ماسال و رضوانشهر تخریب شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه بارندگی ها تا فردا در استان خواهد داشت، گفت: بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارش زا از فردا به تدریج از استان خارج می شود.

مرادی با اشاره به طغیانی شدن رودخانه های گیلان بر اثر بارش شدید باران اضافه کرد: بارش مستمر باران و بالا آمدن آب موجب طغیان رودخانه های مرغک شاندرمن و خالکیایی ماسال، دیناچال و پره سر شفارود شده است.

وی از احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی گیلان خبر داد و افزود: در شهرستان صومعه سرا به ویژه در بهمبر، امشب سیلاب پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان گیلان در بحران

آماده باش کامل دستگاه های خدمات رسان گیلان در بحران