مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 19:552023-07-18سياسي

ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است


ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر روز سه شنبه در هفتمین نشست ملاقات عمومی با اقشار مختلف مردم استان با تسلیت ایام محرم، ماه حزن و اندوه و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: نهضت و قیام حضرت امام حسین (ع) برای اقامه و احیای امر به معروف و نهی از منکر بود است.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که در راستای اعتلای نهضت حضرت امام حسین (ع) که در راستای اعتلای معروفات و نهی از منکر آن بوده است، گام برداریم.

وی تصریح کرد: ما تلاش کنیم که ادامه دهنده نهضت عاشورا باشیم امید است که از کسانی باشیم که در راستای این فریضه در سطح جامعه تلاش کنیم و خود از مصادیق آن باشیم.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی است که ارتباط با مردم و در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار داده است، گفت: علاوه بر ملاقات های عمومی، در قالب سامانه سامد که در خدمت مردم هستیم و به صورت تلفنی مشکلات مردم را رصد می کنیم و پیگیری های لازم در این زمینه انجام می شود.

گفتنی است بر اساس ثبت نام و اعلام قبلی، در این جلسه قرار است که 90 نفر از اقشار مختلف مردم با استاندار ایلام از نزدیک دیدار و مسایل و مشکلات خود را با وی مطرح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است

ارتباط بی واسطه با مردم سرلوحه کار مدیران دولت است