مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-16سياسي

آیا بمب های خوشه ای معادلات جنگ اوکراین را تغییر خواهد داد؟


مهمات بحث برانگیز خوشه ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن بخشی به جبهه ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می کند.

- مهمات بحث برانگیز خوشه ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن بخشی به جبهه ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون اتمام آبرومندانه جنگ یا اجرای عملیات فریب مسکو را دنبال می کند.

خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: پس از گذشت حدود یکسال و نیم از آغاز جنگ اوکراین، خبرهایی مبنی بر ارسال بمب های خوشه ای از سوی آمریکا مخابره می شود؛ خبری که جو بایدن رییس جمهور آمریکا نیز بر آن مهُر تأیید زده و تاکید کرده است که ارسال بمب های خوشه ای به اوکراین تصمیم سختی بوده ولی اوکراینی ها به این مهمات نیاز داشتند.

همچنین بایدن در توجیه چرایی ارسال این بمب های نامتعارف به کی یف اعلام کرد که آمریکا به اوکراین مهمات خوشه ای ارسال می کند تا در ضدحمله علیه روسیه از آن استفاده کند ، حال این پرسش به ذهن می رسدکه آمریکا از میان بیش از 200 نوع مهمات خوشه ای، کدام نوع را ارسال می کند و آیا با این اقدام، معادلات جنگ در اوکراین تغییر خواهد کرد؟ معادلات جنگ اوکراین تغییر می کند؟ در پاسخ به این پرسش که آمریکا چه نوع بمب خوشه ای به اوکراین ارسال خواهد کرد؟ باید گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بمب های خوشه ای معادلات جنگ اوکراین را تغییر خواهد داد؟

آیا بمب های خوشه ای معادلات جنگ اوکراین را تغییر خواهد داد؟