مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-26سياسي

پیش بینی تشکیل معاونت راهبردی مدیریت انرژی در لایحه برنامه هفتم توسعه


رییس کمیته انرژی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی از پیش بینی تشکیل معاونت راهبردی مدیریت انرژی و ارتقای دبیرخانه شورای عالی انرژی به سطح معاون رییس جمهور در این برنامه خبر داد.

- رییس کمیته انرژی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم مجلس شورای اسلامی از پیش بینی تشکیل معاونت راهبردی مدیریت انرژی و ارتقای دبیرخانه شورای عالی انرژی به سطح معاون رییس جمهور در این برنامه خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح اقدامات کمیته انرژی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، بیان کرد: بعد از مسئولیتی که کمیسیون انرژی به بنده به عنوان رییس کمیته انرژی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، از ابتدا جلسات متعددی برای تهیه پیش نویس ها برگزار کردیم مبتنی بر اولویت هایی که کمیسیون انرژی از ابتدا مجلس یازدهم اعلام کرده بود و به تدریج دقیق تر شد.

در آستانه برنامه هفتم نیز اولویت ها اصلی مشخص شد به ویژه در حوزه مدیریت مصرف انرژی و بهینه سازی مصرف.

بعد از تقدیم لایحه برنامه هفتم به مجلس جلسات منسجم تر و فشرده تر با کمک مرکز پزوهش های مجلس و استفاده از نظرات کارشناسی دستگاه های مربوطه برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کلیه نظرات جمع آوری شد و بر پایه مواد لایحه برنامه هفتم در آنجا که نیاز به اصلاح بود، پیشنهادات اصلاحی و در آنجا که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تشکیل معاونت راهبردی مدیریت انرژی در لایحه برنامه هفتم توسعه

پیش بینی تشکیل معاونت راهبردی مدیریت انرژی در لایحه برنامه هفتم توسعه