مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-02اقتصادي

ارائه تسهیلات 150 میلیونی خود اشتغالی سربازان مهارت دیده تا پایان تیرماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، این روز ها بسیاری از سربازان وظیفه ای که سال گذشته برای دریافت وام مهارت آموزی ثبت نام کرده بودند و قصد دریافت تسهیلات داشتند، - سردار کمالی گفت: تسهیلات اشتغال زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر 150 میلیون تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از 5 سال باشد، اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلح، این روز ها بسیاری از سربازان وظیفه ای که سال گذشته برای دریافت وام مهارت آموزی ثبت نام کرده بودند و قصد دریافت تسهیلات داشتند، نسبت به زمان دریافت این وام سوالاتی دارند.

در همین راستا سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو های مسلح درباره زمان پرداخت این تسهیلات اظهار کرد: تسهیلات مهارت آموزی سربازان وظیفه ای که سال گذشته درخواست خود را ثبت کرده بودند، در حال پرداخت است و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

سردار کمالی در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان این تسهیلات گفت: تسهیلات اشتغال زایی سربازان ماهر در نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر 150 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات 150 میلیونی خود اشتغالی سربازان مهارت دیده تا پایان تیرماه

ارائه تسهیلات 150 میلیونی خود اشتغالی سربازان مهارت دیده تا پایان تیرماه