مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-04سياسي

ضربه های کمر شکن قاچاق سوخت به خراسان جنوبی


روزی نیست که در خراسان جنوبی شاهد خبرپر تکرار قاچاق سوخت و واژگونی خودورهای سوختکش یا همان شوتی ها نباشیم به همین واسطه سوخت در صدر کالاهای قاچاقی این استان قرار دارد و ضربه مهلکی نیز به اقتصاد خراسان جنوبی وارد می کند.

- خبرگزاری فارس خراسان جنوبی؛ 12 تیرماه سال 1381 با توجه به آثار مخرب معضل قاچاق کالا و ارز، مقام معظم رهبری پیامی تاریخی صادر و به دستگاه های مسئول و متولی امر قاچاق که به نوعی ضابط هستند، دستور دادند که مقابله و مبارزه همه جانبه در خصوص پدیده شوم قاچاق داشته باشند.

 معظمُ له چند موضوع را در این پیام مورد تأکید قرار دادند اول این که مسئولیت ستاد را باید فردی به عهده داشته باشد که در سطح عالی و نزدیک رییس دولت باشد دیگر این که در این زمینه تبلیغات هوشمندی هم صورت بگیرد و عوارض مخرب قاچاق به مردم گفته شود و به قاچاقچیان کالا و ارز هم هشدار لازم داده شود.

هچنین بنا برتأکید رهبری باید با قاچاقچیان برخورد قاطع و قضایی صورت بگیرد تا از امر قاچاق جلوگیری شود و مقابله باید از مبادی ورودی تا مقصد باشد تا افراد فکر نکنند اگر کانال ورودی و مبدأ را رد کنند تا مقصد هیچ مشکلی ندارند.

اما خراسان جنوبی به واسطه 331 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان و چهار شهرستان مرزی و به همین تعداد معبر تجاری خارجی یکی از مقاصد قاچاق کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه های کمر شکن قاچاق سوخت به خراسان جنوبی

ضربه های کمر شکن قاچاق سوخت به خراسان جنوبی