مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 20:402023-06-23فناوري

اطلاعات بیش از صد هزار کاربر ChatGPT در دارک وب فروخته شد


یک شرکت امنیتی سنگاپوری از فروش اطلاعات ورود بیش از صد هزار کاربر چت جی پی تی در دارک وب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از شرکت امنیتی سنگاپوری Group-IB، از زمان معرفی چت بات چت جی پی تی افراد بسیار زیادی عضو این سیستم شده اند و بر اساس اعلام شرکت امنیتی سنگاپوری Group-IB در یک سال گذشته بیشتر از صد هزار اطلاعات ورود به این هوش مصنوعی در دارک وب معامله شده است.

طبق اعلام این شرکت سنگاپوری داده های ورود بیش از 101 هزار دستگاه به سیستم چت جی پی تی در بازه ژوئن 2022 تا مه 2023 در دارک وب معامله شده است.

        علاوه بر این طبق اطلاعات موجود در ماه مه 2023 این اتفاق به اوج خود رسیده است و حدود 27 هزار داده کاربران در بازارها آنلاین غیرقانونی معامله شده است.

بیشترین اطلاعات فاش شده در سال گذشته که 40 درصد از تمام داده های معامله شده را به خود اختصاص می دهد، به منطقه آسیا مربوط می شود.

در این میان کشور هند با بیش از 12 هزار و 500 مورد، پاکستان با 9 هزار و 217 مورد و ویتنام با 4 هزار و 771 مورد بالاترین میزان افشای داده های ورود به این چت بات را داشته اند.

  در اروپا نیز بیشترین میزان افشای اطلاعات در کشور فرانسه اتفاق افتاده و کشور آمریکا نیز در جایگاه هفتم این فهرست قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات بیش از صد هزار کاربر ChatGPT در دارک وب فروخته شد

اطلاعات بیش از صد هزار کاربر ChatGPT در دارک وب فروخته شد