مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 01:152023-07-17سياسي

مدیرکل اطلاعات لرستان: کارکرد موثر شورای نگهبان سبب کینه دشمنان شده است


مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مدیرکل اطلاعات لرستان در پیامی سالروز تاسیس شورای نگهبان به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛  شورای نگهبان مظهر اعتماد عمومی است حضور شورای نگهبان در قانون اساسی، که امام(ره) هم مکرر روی آن تأکید میکردند، حقیقتاً یک حضور مبارکی است.

تشخیص شورای نگهبان، تشخیص یک عده انسانهای عادل، بیطرف و بصیر نسبت به صلاحیت ها است؛ این یک چیز مبارکی برای ما و برای همه آحاد ملت است.

(مقام معظم رهبری)  نهاد شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران اعمال نظارت شرعی به منظور اسلامی بودن قوانین و مقررات را برعهده داشته و در طول عمر بابرکت خود، کارنامه ای درخشان بر جای گذاشته است.

این نهاد انقلابی چشمان تیزبین و بازوی نظارتی برای سرلوحه قرار گرفتن شریعت اسلامی در تمام امور است که با نصب العین قرار دادن رهنمودهای امامین انقلاب توانسته است مضاف بر حراست و پاسداری از قانون اساسی، در جهت اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق عمل نماید و جایگاه ارزنده آن بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اطلاعات لرستان: کارکرد موثر شورای نگهبان سبب کینه دشمنان شده است

مدیرکل اطلاعات لرستان: کارکرد موثر شورای نگهبان سبب کینه دشمنان شده است