مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-06ورزشي

توسعه اماکن ورزشی آذربایجان غربی در اولویت است


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی در استان اولویت مدیریت استان است و در دولت سیزدهم نیز درهمین راستا اقدامات ویژه ای انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی در استان اولویت مدیریت استان است و در دولت سیزدهم نیز درهمین راستا اقدامات ویژه ای انجام شده است.

رضا ابراهیمی 15تیر در آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران جام تختی که در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه اماکن ورزشی به معنی بهره مندی بیشتر مردم از امکانات ورزشی و به دنبال آن افزایش نشاط اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی استاندار آذربایجان غربی به توسعه اماکن ورزشی به ویژه در نقاط محروم و کم برخوردار توجه ویژه شده است.

وی ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را در جهت حمایت و توسعه ورزش به کار گرفته است.

ابراهیمی تصریح کرد: در سال گذشته آذربایجان غربی میزبان چندین مسابقه بین المللی بود که با توجه به موفقیت در برگزاری این مسابقات، امسال نیز میزبانی رویدادهای مهم ورزشی از جمله کشتی، والیبال، تنیس به ارومیه واگذار شده که امیدواریم این مسابقات را نیز به نحو احسن میزبانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اماکن ورزشی آذربایجان غربی در اولویت است

توسعه اماکن ورزشی آذربایجان غربی در اولویت است