مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-16حوادث

ماموران خدوم انتظامی پرچمدار امنیت بخشی در جامعه هستند


امام جمعه اهل سنت پاوه با ابراز رضایت از اقدامات پلیس شهرستان، گفت: ماموران خدوم انتظامی پرچمدار امنیت بخشی در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ماموستا ملأ قادر قادری در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: به فضل الهی امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه و خصوصاً استان کرمانشاه هستیم، امنیتی که با تلاش و پشتکار مأموران پلیس حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان پلیس زحمات زیادی برای برقراری امنیت می کشند، گفت: همین تلاش های مجدانه و مخلصانه باعث برقراری امنیتی مطلوب شده است.

ماموستا قادری همچنین خواستار خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات آنها شد و افزود: مردم ما در دنیا بهترین هستند و پشتوانه های اصلی نظام و انقلاب محسوب می شوند.

امام جمعه اهل سنت پاوه همچنین به بازگشایی مرز شوشمی اشاره و تصریح کرد: تحقق این مهم خواسته چندین ساله مردم پاوه و اهالی اورامانات بود که خوشبختانه پس از سال ها انتظار این مطالبه به حق مردم اجرایی شد.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات زیر ساختی در مرز شوشمی، خاطر نشان کرد: انتظار می رود مسئولان مرتبط نسبت به رفع هر چه سریع تر آنها اقدام کنند چرا که شاهد تردد اتباع عراقی از آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموران خدوم انتظامی پرچمدار امنیت بخشی در جامعه هستند

ماموران خدوم انتظامی پرچمدار امنیت بخشی در جامعه هستند