مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-23سياسي

حمایت های ویژه دولت از زنان سرپرست خانوار بشاگرد افزایش یابد


حمایت های ویژه دولت از زنان سرپرست خانوار بشاگرد افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوب دادعلی زاده ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص حمایت دولت از زنان سرپرست خانوار بشاگردی گفت: این شهرستان دارای 35 هزار نفر جمعیت با 9 هزار و 500 خانواده است که مادران سرپرست 2 هزار و 500 خانواده هستند و بار مضاعفی بر عهده دارند.

دادعلیزاده افزود: درخواست دارم زنان سرپرست خانوار این شهرستان مورد حمایت ویژه قرار گیرند چونکه شرایط زندگی در اینجا سخت است.

وی افزود: مسأله ای هم در حوزه سلامت داریم، به خصوص برای زنان باردار که دلیل آن نبود بخش زنان و زایمان در بیمارستان بشاگرد است.

فرماندار بشاگرد افزود: البته متخصص زنان و زایمان مستقر در این شهرستان اسقرار دارد اما نمی تواند کار خاصی انجام دهد و بایستی افراد برای بستری و عمل به بیمارستان های مجهزتر در سایر شهرستان اعزام شوند.

دادعلیزاده با اشاره به شرایط جغرافیایی این شهرستان و کوهستانی بودن آن، تأکید کرد: برای اعزام بیماران به سایر شهرستان ها به خصوص زنان باردار به آمبولانس نیاز است که امید می رود معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و نقش درمان ناباروری برای تحقق این هدف، گفت: حدود 262 خانواده برای دریافت خدمات درمانی ناباروری نیازمند استفاده از خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های ویژه دولت از زنان سرپرست خانوار بشاگرد افزایش یابد

حمایت های ویژه دولت از زنان سرپرست خانوار بشاگرد افزایش یابد