مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-23سياسي

وعده های متعدد مسئولان برای اتصال بوشهر به خط ریلی محقق نشده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وعده های متعدد مسئولان کشور در خصوص اتصال استان بوشهر به خط ریلی محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: دستگاه قضایی نقش مهی را ایجاد و توسعه امنیت داشته است.

وی از ویژگی های قوه قضاییه به عدالت خواهی، دادخواهی و استقرار امنیت اشاره کرد و افزود: در عرصه قضا باید بر پایه فقه اسلامی، حق خواهی و عدالت خواهی حرکت کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه عرصه قضا به عنوان یک کار خدایی شناخته می شود اضافه کرد: تحولات بنیادینی در قوه قضاییه صورت گرفته است.

وی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: با توجه به کاهش سن اعتیاد رد جامعه خانواده ها و متصدیان و برنامه ریزان باید با طراحی برنامه های قوی با این پدیده شوم مقابله کنند.

آیت الله صفایی بوشهری به تغییر انواع و اقسام این مواد افیونی از حالت سنتی به مدرن اشاره کرد و ادامه داد: کشورهایی که به دنبال تجارت و کسب درآمدهای آن چنانی از طریق خرید و فروش مواد مخدر هستند از تجارت این مواد افیونی پشتیبانی می کنند.

وی با اشاره به برگزاری آیین ازدواج آسان به مناسبت دهه ولایت در همه شهرستان های استان خاطرنشان کرد: واگذاری یک هزار قطعه زمین طی 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های متعدد مسئولان برای اتصال بوشهر به خط ریلی محقق نشده است

وعده های متعدد مسئولان برای اتصال بوشهر به خط ریلی محقق نشده است