مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-11اقتصادي

اعتبارات عمرانی دشتستان 180 درصد افزایش یافت


در سال جاری اعتبارات عمرانی شهرستان دشتستان 180 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو برنامه دولت باشد.

وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به آسانی نیست و نیاز به رایزنی و چانه زنی و برنامه ریزی دارد افزود: برای توسعه، هر منطقه بر اساس آمایش سرزمینی نیاز به پیش بینی و امکان سنجی و مطالعه دارد که آن معیار تخصیص اعتبار است که باید داده شود.

توزیع اعتبار با مدلی جدید فرماندار دشتستان با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر طرح ها و تخصیص با توجه به عملکرد و پیشرفت پروژه ادامه داد: در شهرستان دشتستان سعی کردیم توزیع اعتبار با مدلی جدید و بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این نوع تخصیص اعتبارات در دشتستان مبتنی بر عدالت است و بر همین اساس تمام موارد جمع آوری و نقشه راه مشخص شد.

بنافی بیان داشت: کاری که باید پس از مشخص شدن بودجه هر دستگاه انجام شود، پیگیری تخصیص آن بودجه است و نکته قابل تذکر آن است که سعی خواهیم کرد پس از تعیین پروژه و پیمانکار، هوشمندانه آن را دنبال کنیم و نظارت را دقیق انجام دهیم.

جبران کم کاری های حوزه ورزش و جوانان وی ادامه داد: دشتستان در اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته، 180 درصد افزایش اعتبار داشت و توزیع اعتبارات هم بر اساس اولویت ها است که بهداشت و درمان، آب و آبخیزداری، میراث فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات عمرانی دشتستان 180 درصد افزایش یافت

اعتبارات عمرانی دشتستان 180 درصد افزایش یافت