مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-01فرهنگي

تاریخ رسمی بخش جشنواره فیلم ونیز


جشنواره بین المللی فیلم ونیز اعلام کرده است که به صورت رسمی سه شنبه 3 مرداد فهرست فیلم های هشتادمین دوره برگزاری خود را اعلام خواهد کرد.

- جی پلاس ، به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکرین دیلی، جشنواره بین المللی فیلم ونیز اعلام کرده است که ساعت 10 صبح به وقت محلی روز 25 ژوییه (سه شنبه 3 مرداد) به صورت رسمی فهرست فیلم های هشتادمین دوره برگزاری خود را اعلام خواهد کرد.

مدیر هنری جشنواره ونیز، آلبرتو باربرا و رییس دوسالانه ونیز روبرتو سیکوتو کنفرانس مطبوعاتی مربوط به اعلام لیست فیلم های انتخابی را برگزار خواهند کرد.

جشنواره امسال فیلم ونیز از 30 اوت تا 9 سپتامبر به طول خواهد انجامید.

دیمین شازل بعد از این که دو بار فیلمش به عنوان فیلم افتتاحیه قدیمی ترین جشنواره فیلم جهان برگزیده شد- یک بار در سال 2016 با فیلم مرد اول و یک بار هم با فیلم لالا لند در سال 2018- به عنوان رییس هیئت داوران این جشنواره برگزیده شده است.

کارگردان فیلم سن عمر، آلیس دیوپ، رییس هیئت داوران بخش لوییجی دی لورنتیس خواهد بود که برای اولین بار در جشنواره امسال برگزار می شود و یوناس کارپیگنانو کارگردان فیلم A Chiara نیز رییس هیئت داوران بخش افق ها است.

جذاب ترین و پر سروصداترین فیلم های امسال عبارتند از یک فیلم علمی تخیلی از کارگردان یونانی یورگوس لاتیموس به نام چیز های اسفبار با بازی، اما اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ رسمی بخش جشنواره فیلم ونیز

تاریخ رسمی بخش جشنواره فیلم ونیز